Genel Site

Çözüm Merkezi


Çağrı Merkezi, Özel Kalem Müdürlüğü’nün görev alanı içerisindedir. Burada amacımız öncelikli hedef kitlemiz olan şehrimiz yaşayanları ile tüm insanlara hizmet etmenin ve problemlerini gidermenin en kısa yollarını arayıp bulmaktır.

Aynı zamanda halka dönük yönetim anlayışının çağdaş bir uygulama biçimi olarak, vatandaşın belediyemiz içinde veya dışında herhangi bir işini zaman kaybını önleyerek yerel yönetimle kaynaşmasını, daha iyi ve daha kolay hizmet almasını sağlamaktır.Belediyemiz hakkında şikayet, öneri, teşekkür vb. mesajlarınızı gönderin Serhat şehri Kars'ı yeniden imar ederken çağdaş yaşamın ve modern çağın gereksinimlerini yerine getirirken metropolitan kent olma bilinciyle birçok alt yapı,  üst yapı ve birçok kültürel ve sosyal faaliyetlerde bulunulmaktadır.

Bu faaliyetlerde şüphesiz ki Kars halkının da görüş ve önerilerini beklemekteyiz.


Kars Belediyesi Çözüm Merkezi Vatandaşlarımıza hizmet vermeye devam ediyor.

Çözüm Merkezimize 444 71 13 nolu çağrı merkezinden, 0537 713 10 66 nolu whatsapp ihbar hattından veya cozummerkezi@kars.bel.tr mail adresinden ulaşıp 08:00 - 00:00 saatleri arasında talep ve şikayetlerinizi iletebilirsiniz.


Sayfa Dökümanları